• Jennie

Ska bli spännande att se vad de svarar 🙂

har jag blivit blockerad på msn förresten? 🙁

• Åsa Nicklasson

Hej Daniel!

Jag heter Åsa och jobbar som Community Manager på Match.com.

Jag såg ditt brev till oss!

Tack för all din feedback, det är alltid viktigt för oss att höra vad våra medlemmar tycker. Det är förstås tråkigt att höra att du känner dig besviken.

När det gäller aktivitet och besök på våra medlemmars profilsidor så kan de variera precis som du säger och det kan vara av olika anledningar. Det kan dels bero på om man har valt att vara ”Medlem i fokus” då hamnar man högre upp i sökresultaten och syns på vår hemsida. Detta leder ju ofta till fler besök. Sen styrs det även av din egen aktivitet, hur ofta man är inloggad, hur många favoriter man lägger till, hur mycket man besöker andra medlemmars profiler osv. Utöver det så väljer vårt system slumpmässigt ut profiler att pusha och det kan leda till att antalet besök skiftar beroende på var man ligger i sökresultaten. Det var ju olyckligt att det varierade så markant för dig men jag kan tyvärr inte säga exakt varför detta skett på just ditt medlemskap men det kan ha att göra med någon av ovanstående anledningar.

Jag vet inte om du känner att du är nöjd med den tid du haft hos oss? Annars ger jag dig gärna en extra månad som kompensation, skulle du vilja det så får du maila till mig på [email protected]

Du är även välkommen att kontakta mig om du har andra frågor såklart!

Varma hälsningar,

Åsa

Match.com

• Pingback: Mötesplatsen.se kan dra åt helvete | Daniel Werner - Den unge Werners lidanden()