Tack så mycket, Telia!

Och så ägnar vi dagens stora tack till Telia med sin enormt hjälpsamma och trevliga support.

Jag kom visserligen fel från början, men hur skulle jag veta att all chat endast gäller teknisk support när det bara står ”support”? Nåväl, nu har jag lärt mig att den tekniska supporten tycker att det är för mycket begärt att skriva ut en autogiroblankett. Samt att man bara får TVÅ SEKUNDER på sig att svara, innan ”handläggaren” avslutar chatten.

Förresten – och jag ber om ursäkt över att jag nu låter allt för mycket som en gnällig kund – så tycker jag att det framstår som ganska otrevligt när man bara slänger fram en länk sådär. Men det kanske bara är jag som har gått kurser i kundhantering på mitt jobb.

Nåja. Nu ska jag vara en duktig pojke och ringa fakturasupporten, så får vi hoppas på ett trevligare bemötande där.

Fotnot: Nu har jag ringt fakturasupporten, pratade med en Mattias som mycket vänligt berättade att de skickar hem en sån blankett till mig. Det hela var över på en halv minut ungefär (som flickan sa).

, , , , , , , ,

Vad tycker du?
Gillar Kär Haha Wow Awww Sämst